طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون خانه و محل کار خود را به ما بسپارید.

طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون خانه و محل کار خود را به ما بسپارید.

  • ۰
  • ۰
طراحی داخلی رستوران اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد از این رو طراحان داخلی دکوراسیون اغلب سعی دارند تا از روش و ایده های مدرن برای طراحی داخلی رستوران کوچک و بزرگ استفاده کنند.
طراحی داخلی رستوران در رستوران های کوچک و بزرگ و طراحی نمای رستوران یکی از سیاست های کاری به شمار می رود که در جذب مشتری بیشتر و رضایت مشتری تاثیرگذار است.
طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران های کوچک و مدرن

طراحی داخلی رستوران باید به صورتی انجام شود تا آرامش مشتری ها در هنگام سرو غذا را تامین کند. طراحی داخلی رستوران و نمای خارجی رستوران و کیفیت غذا از عوامل مهم و تاثیرگذار در جذب مشتری است. در طراحی داخلی رستوران بهتر است به نیازهای مشتریان اهمیت بیشتری داده شود و نیازهای آن ها در اولویت قرار بگیرند, زیرا جلب رضایت مشتریان برای کسب موفقیت در شغل و حرفه حرف اول را می زند.

تزیین دیوار های رستوران و نورپردازی مناسب یکی دیگر از مواردی است که بهتر است در طراحی داخلی رستوران مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی داخلی رستوران

با نورپردازی مناسب رستوران خود را جذاب تر کنیم:

– جوی ایجاد کنید که بیانگر ماهیت رستوران باشد.

– حس تشویق و اظهار خشنودی  مشتری را در نخستین دیدار که وارد رستوران می‌شود، برانگیزید.

– ویژگی رستوران را با برجسته سازی و جلب توجه به موارد خاص در رستوران افزایش دهید.

– شرایطی فراهم آورد تا روحیه افراد طی روز در بخش‌های مختلف رستوران تغییر نماید.

مرحله بعدی در جلب رضایت مشتری طراحی منویی خلاقانه

یکی از مشکلات مدیران رستوران، منوی غذایی رستوران آنهاست، رستورانی که منوی غذایی کامل، جالب و جذاب نداشته باشد، متقابلا مشتریان خود را از دست می دهد.

یک منوی خوب، کمک می کند تا مشتری به بهترین صورت، غذای خود راسفارش دهد، اگر گارسون چند منوی غذا را در اختیار مشتری قرار دهد، مشتری را دچار سردرگمی میکند چون نمی داند کدام منو برتر از دیگری است. یک منوی کامل و بدون نقص می تواند اولین استراتژی یک مدیر کارآمد برای جلب و جذب مشتری به شمار رود.

 آِیا گران یا ارزان بودن غذا در جذب مشتری نقشی دارد؟

برخی از مردم فقط به رستوران هایی می روند که غذای خود را در ظرف های زیبا سرو کنند. در منوها می بایست دو برگ برای غذاهای خاص درنظر گرفته شود.  منوهایی که دارای صفحات زیاد هستند مشتری را در انتخاب غذای مورد نظر دچار مشکل می کنند.

خدمات مشتری

برداشت اول مشتری از خدمات یک رستوران بسیار حائز اهمیت است. ارائه خدمات ضعیف باعث شکست رابطه ای درست بین شما و مشتری تان می شود. ممکن است در عین طبخ غذاهای باکیفیت خدماتی ضعیف ارائه شود که ممکن است راه رسیدن به موفقیت را برای شما دشوار سازد. تمام کادر فنی یک رستوران با دست در دست هم دادن می توانند غذای دلپذیری به مردم ارائه دهند.
  • ۹۷/۰۱/۱۴
  • الهام حاجتمند

طراحی داخلی رستوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی